Поширені питання
Чому товару, що замовляється, не виявилося на складі, хоча його статус на сайті був "у наявності" ?
Зрідка може бути таке, що товару, який замовляється, немає в наявності, хоча на сайті його статус вказано "в наявності". Знаючи наперед ситуацію щодо конкретного товару, менеджери можуть не змінювати статус його наявності на сайті, в тому випадку якщо найближчим часом товар з'явиться. Після здійснення замовлення наші менеджери зв'язуються телефоном (зазвичай день у день, якщо замовлення зроблено в робочий час). Якщо товару немає в наявності, то менеджери повідомлять, коли він з'явиться, і можуть запропонувати почекати, назвавши Вам терміни його появи. Якщо ці терміни Вам не підійдуть, то Ви можете відмовитися від замовлення (його буде скасовано).
Асортимент дуже великий і вся інформація редагується вручну. Ми стежимо за актуальністю наявності товарних позицій на сайті.Приносимо свої вибачення якщо Ви не змогли замовити бажаний товар.